De Personal Training ervaring van Lisanne van der Valk bij Club Vit*

In januari startte Lisanne van der Valk met personal training bij Club Vit. Lees hier hoe zij de personal training ervaart bij Club Vit!

Wat was de voornaamste reden om te starten met Personal Training?

De reden van het starten met Personal Training was gewicht verliezen (die ik door prednison aangekomen ben). Dit wilde ik doen onder begeleiding van een trainer.
Ik heb een longziekte dus moest onderaan beginnen en vond het ook erg belangrijk dat mijn conditie werd verbeterd!
In Januari 2015 startte ik met Personal Training en slik nog steeds een lage dosis prednison.
Onder andere door het sporten met Personal Trainen heb ik dit al kunnen verlagen.
Doordat je met een Personal Trainer traint heb je een stok achter de deur en train je erg specifiek op jouw doel en wat je aan kan. Dit vind ik super fijn.*

Wat vind je prettig aan het trainen met een Personal Trainer?

De motivatie van de trainers ervaar ik als zeer prettig. Je kunt altijd een stapje verder dan dat je zelf denkt. Dit is leuk te ervaren. Verder stimuleert het enorm als je positief gestimuleerd wordt.*

Wanneer ben je gestart met Personal Training bij Club Vit?

Dit was 8 Januari 2015. Ik had met mijzelf afgesproken dat ik na de december feestmaand zou starten. Dit heb ik gedaan!

Hoe vaak train je per week?

Ik train 2 a 3 keer per week. Eén keer met een Personal Trainer en 1 a 2 keer doe ik zelf mijn ronde bij Club Vit.

Welke resultaten heb je tot nu toe behaald?

Ik ben bijna 8 kg afgevallen. Bij Club Vit hebben ze een weegschaal waarbij niet alleen je gewicht wordt gewogen, maar ook je spiermassa, vetpercentage, vocht in je cel, etc.
Deze waarden zijn allemaal positief verschoven. Ik ben echt super blij!*

Zou je Personal Training aanraden bij mensen die nu nog twijfelen te starten met Personal Training bij Club Vit?

Ik zou de mensen aanraden om het zeker altijd te proberen. Ik ben erg blij dat ik de stap heb gezet.
Alleen zou ik het niet gered hebben om dit resultaat neer te zetten wat ik nu al hebt bereikt.
Ik sta er van versteld hoe snel ik progressie boek. Ik ben al veel kilo’s kwijt en mijn conditie is veel beter dan toen ik startte. Ik durf weer doelen te stellen.
Zo ga ik 19 april de 10km wandelen. Heel benieuwd hoe dit zal verlopen. Ik kijk er naar uit!*

 

* Dit betreft de persoonlijke ervaringen en/of meningen van gebruikers. Resultaten kunnen van persoon tot persoon variëren. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Reactie plaatsen

Wij gebruiken cookies
arrow_drop_up arrow_drop_down